7.500.000 eura za 10 autobusa... Strašno... Pa to je vrednost celog voznog parka GSP. Da ne spominjem da je za te pare mogla da se otvori domaća fabrika autobusa, ili da se revitalizuje Neobus koji je uništen... Kolonija... Strašno...
Au ala smo ih platili kao da su od zlata! A domet 45 km! Ne znam kako je EU to dozvolila ali okej.
Za te pare imate na trzistu BYD gradske autobuse koji se sklapaju u Madjarskoj sa dometom oko 200 km.
Ovo je smesno.
I posle, kada uvide da im ne odgovaraju posto su stalno na punjacu krenuce price "elektro je jako lose, ne moze to kod nas, evo pa pogledajte, imali smo 10 i nisu se pokazali!"
A to sto ceo Shenzhen ima 16000 (i slovima SESNAEST HILJADA) elektroautobusa i rade kao Doxa to nista. Ali kod nas NE MOZE
Vidi @Ana: pitnici autobusa br. 1 najčešće NE plaćaju kartu! Ponašaju se bahato i neotesano.
Nezaposlena sam, radim što-šta u okviru zakona, i PLAĆAM kartu!
Domet im je jako mali, u realnim uslovima, kada se koristi klima ili grejanje, domet im neće biti ni 40% fabričkog. Pišem iz iskustva, vozim ih u Nemačkoj, tako da će oni više stajati na punionici nego što će voziti.
Kakvo rasipanje resursa, punjenje na svakih 45 km leti ili 26 km zimi. Zivotni vek tih baterija nece biti bas dug a verujem da je zamena, odlaganje, reciklaza preskupa. Umesto da kupuju CNG kad vec imaju punionicu, neko forsira ovu budalastinu. Struja u gradskom prevozu jedino na tramvajima i trolama ali i to je preveliko ulaganje. Za GSPNS i stanje u kome se nalazi, maks postovanje ekologije moze biti CNG. Ovde se neko debelo ugradjuje.
Naravno, ni jedan neće ići na liniji br 1. Tamo prebace isključivo autobuse koji samo što se ne raspadnu, jer ipak na Klisi ti je samo obična radnička klasa i Romi, a ni nema nekog posebno fensi mesta (izuzev možda BIG-a ali on svakako nije u rangu Promenade, tako da, prema tome, dabome...)...
Тролејбус је електрично возило за превоз већег броја људи у градском саобраћају. Тролејбус има две троле преко којих се напаја електромотор који га покреће. Као и аутобус, тролејбус има више точкова са гуменим пнеуматицима. Предност тролејбуса у односу на аутобус је што се креће помоћу електричне енергије тако да нема штетних гасова као возила која се крећу на дизел или бензин, а рад мотора му је тиши. Постиже исте брзине и савлађује успоне као и аутобуси. У многим градовима света, у употреби су искључиво нископодни тролејбуси, као на пример у Ванкуверу где су нископодни тролејбуси 2009. године потпуно заменили високоподне.
Taj bus košta obilato, a zagadio je planetu 500% više od parnjače.
I još će: baterije treba puniti i reciklirati.
A ako se upali, niko ga neće ugasiti.
A dim tog požara je veoma otrovan. Smrtonosam.
Bež dalje kontra dima!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Deset novih električnih autobusa počelo da saobraća novosadskim ulicama
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.06.2023.
•08:18 > 08:25
Komentari 19
Makoni
Nikola
Seljak
Ђока узгаивач
Bus 9
Auuu
Mile
Au
Za te pare imate na trzistu BYD gradske autobuse koji se sklapaju u Madjarskoj sa dometom oko 200 km.
Ovo je smesno.
I posle, kada uvide da im ne odgovaraju posto su stalno na punjacu krenuce price "elektro je jako lose, ne moze to kod nas, evo pa pogledajte, imali smo 10 i nisu se pokazali!"
A to sto ceo Shenzhen ima 16000 (i slovima SESNAEST HILJADA) elektroautobusa i rade kao Doxa to nista. Ali kod nas NE MOZE
Marko
Anja
Nezaposlena sam, radim što-šta u okviru zakona, i PLAĆAM kartu!
Петар
Brlja
Vlada
Jovan
Ana
Zoran
Није важно
MŠ
Salamander
I još će: baterije treba puniti i reciklirati.
A ako se upali, niko ga neće ugasiti.
A dim tog požara je veoma otrovan. Smrtonosam.
Bež dalje kontra dima!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H